4. apr. 2014




Her kommer en liten hilsen fra førstereis - sykepleieren i gruppa. Sammen med en super gjeng med masse erfaring, har det gått kjempebra. Jeg har sett mye fattigdom, sykdom og ikke minst råtne tenner. Men mest av alt vil jeg huske fargerike mennesker som smiler, hilser og takker både oss og Gud. Jeg har blitt glad i folket og landet. Vi har levd enkelt blant folket som bor her. Sett når de koker maten ute eller inn på åpen ild, ute pipe. Skurer klær ute på stener osv. Om morningen står det vann og koker, så står vi i balje og heller vann over oss. HERLIG!!!
Det er appelsiner, avokadoer og kaffibønner i trærne over oss, hanene galer og bikkjene gneldrer til langt på natt. Noen så kolibri i hagen. Pengene fra toalettpapirsalget blir nå Wc og vask på klinikken for sykepleieren. Det var moro og passet bra synes jeg. Tenk på det neste gang du er på WC. Tuuuusen takk. Klær og briller har blitt mottatt med stor glede. Resten får dere høre og se når jeg kommer hjem.



Hilsen fra Lisbeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar